ads

Tuesday, October 1, 2013

Pui in stil Maur* la )

Pui  in  stil  Maur* la cuptor (Frango á Mouros) - imagine 1 marePui  in  stil  Maur* la cuptor (Frango á Mouros) - imagine 1 mare


Ingrediente
  • 1 pui mare
  • 1 legãturã de pãtrunjel proaspãt
  • pãtrunjel sec
  • optional 1 ardei iute rosu
  • 1-2 linguri pastã de pui*optional
  • 4 cãtei de usturoi
  • 8-9 linguri ulei de mãsline
  • sare
  • piper
  • 1 kg. cartofi
  • 1 linguritã boia dulce
  • 1 linguritã açafrão*(curcuma longa)
  • 100 gr. cârnat optional
  • 1-2 pahare vin alb

Mod de preparare
1)Condimenteaza puiul intreg cu sare si piper, patrunjel sec.


2)Da prin presa usturoiul si fa o pasta tip mujdei cu uleiul de masline (eu am facut ulei aromat cu usturoi, cimbru de camp si ardei iute intreg pe care l-am lasat cateva zile la odihnit)amesteca cu pasta de pui (foi de dafin,vin,pasta ardei).Unge bine puiul pe toate partile cu aceasta pasta, apoi introdu patrunjelul proaspat si ardeiul iute intreg.Leaga cu ata de bucatarie.


Pt. ca uleiul meu aromat avea gust picant am renuntat sa pun ardei iute in pui, asa ca am pus o bucata de carnat la care am facut cateva taieturi.


Se pune vin alb.


Se acopera cu folie de aluminiu si se da la cuptor.


3)Intre timp se curata cartofi de coaja si se taie bucati grosute.


Se frig in ulei pe jumatate.

Se condimenteaza cu sare, piper, boia si açafrao (curcuma)


4)Se adauga cartofi in jurul puiului si se lasa la copt.


Se serveste decorat cu patrunjel tocat si...mujdei de usturoi :)

No comments:

Post a Comment