ads

Monday, October 7, 2013

Frigarui din mici si legume


Frigarui din mici si legume

  • Ingrediente

    Ingrediente:
    500 gr compozitie de mici
    ardei iute (dupa gust)
    cimbru verde
    boia dulce
    praf de usturoi
    ardei gras rosu
    ardei gras galben
    ceapa
    rosii cherry
    sare
  • Mod de preparare

    Mod de preparare:
    Peste compozitia de mici am mai adaugat ardei iute taiat marunt ,cimbru tocat ,un praf de usturoi si unul de boia dulce.
    Ardeiul gras si ceapa le-am taiat in bucati potrivite le-am condimentat cu sare,si un praf de usturoi .
    Din compozitia de mici am facut bilute mai mari pe care le-am pus alternativ pe tepusele de frigarui cu ardeiul gras,ceapa si rosii cherry.
    Le-am stropit cu un pic de ulei si le-am asezat (in cazul meu ) la prajit in cuptorul cu halogen .Se pot face pe gratar sau chiar in cuptorul obisnuit.
  • Mod de servire

    Frigaruile din mici si legume se servesc impreuna cu un sos de rosii dulce picant.

No comments:

Post a Comment