ads

Friday, December 6, 2013

Plăcintă cu carne şi ciuperci


Plăcintă cu carne şi ciuperci - imagine 1 mare

ngrediente
  • Pentru aluat:
  • 500g făină
  • 250 ml de apa caldă
  • 25 g de drojdie,
  • 1 linguriţă de sare.
  • Se frămantă aluatul şi se lasă la dospit o oră .
  • Pentru umplutură:
  • 700g de carne tocată( am pus carne de porc)
  • un borcănel de ciuperci champignon tăiate(150g)/sau de alt tip
  • eu am pus gălbiori
  • 3 ouă
  • 1 ceapă mare
  • 2 linguri de ulei,
  • 1 lingură de făină
  • condimente(piper
  • sare
  • ardei iute
  • curry etc.)

Mod de preparare
Intr-o cratita se pune uleiul , ceapa taiata marunt,se adauga carnea si se calesc cateva minute.


Se adaugaa si ciupercile din borcan care au fost scurse si se calesc impreuna. Eu am dat prin masina de tocat galbiorii.


Se ia cratita deoparte si se condimenteaza dupa gust cu sare ,piper ,putin ardei iute, marar proaspat. Ouale se bat ca la omleta, se adauga faina, carnea si se amesteca.


Dupa ce aluatul s-a dospit,intindem o foaie mare cam de 40/20cm, peste care se presaraao lingura cu gris. Punem compozitia de carne si o intindem pe toata suprafata foii.


Sei ruleaza din ambele capete spre mijloc ;se taie in doua pe latime. Sau in alt mod, cum vrei.


Se pun una langa alta,intr-o tava unsacu ulei.


Se unge placinta cu ulei deasupra .


Se da la cuptor pana se rumeneste .


Intre timp ,se bat doua oua intregi cu o lingura de iaurt si un varf de cutit de sare.


Se pune oul peste placinta coapta si se mai da 10 minute la cuptor.

No comments:

Post a Comment