ads

Thursday, December 12, 2013

Muschiulet de porc impletit


Muschiulet de porc impletit - imagine 1 mare

Ingrediente
  • -2 muschiuleti de porc
  • -kaizer
  • -1 capatana de usturoi
  • -sare
  • -piper
  • -boia iute
  • -rozmari uscat
  • -2 crengute cimbru
  • -1 lingura sos de soia
  • -cartofi
  • -2 cani de apa

Mod de preparare
Am spalat muschiuletii,am curatat usturoiul si am taiat kaizerul fasii lungi.Am taiat fiecare muschiulet in 5 si pe fiecare bucata, am asezat cate o fasie de kaizer de lungimea muschiuletului,dupa care l-am impletit in 5(spic).Usturoiul l-am bagat pe sub fiecare impletitura si am condimentat bine spicul.


Impletiturile le-am asezat in tava,le-am uns cu ulei,am presarat rozmarinul uscat,cimbrul,am adaugat sosul de soia si bineinteles apa apoi le-am introdus in cuptorul preincalzit,cca.2 ore la foc potrivit.Din cand in cand am stropit muschiuletul cu sosul din tava.Dupa cele 2 ore am adaugat cartofii pentru jumatate de ora.


A iesit o nebunie!

No comments:

Post a Comment