ads

Wednesday, December 11, 2013

Fripturã de ratã cu cartofi dulci


Fripturã de ratã cu cartofi dulci - imagine 1 mare

Ingrediente
  • 1 ratã
  • cimbrisor ( thym)
  • 4-6 cãtei de usturoi
  • sare si piper
  • 1 linguritã boia
  • 1 linguritã curcuma
  • sucul de la o lãmâie
  • 2-3 cartofi dulci

Mod de preparare
Am gatit pentru 2 persoane ( ca de obicei) deci am folosit jumatate de rata.


* Carnea se taie in bucati, se cresteaza si se condimenteaza cu cimbrisor, usturoiul zdrobit cu tot cu coaja,sare, piper, curcuma, boia si sucul de lamaie. la marinat cam 2 ore.


* Intr-o tigaie antiaderenta se pune la prajit rata cu pielea in jos, sa elibereze grasimea si sa se rumeneasca apoi se intoarce pe cealalta parte ( sau se poate da la cuptor).


Eu am pus putina apa si am acoperit.


* Cartofi se spala bine si se pun la fiert in apa cu sare si 2-3 cuisoare.


Se inteapa cu furculita, sa vedem daca sau fiert; de obicei in 30 minute sunt fierti.


Se scurg de apa si se lasa la racit, apoi se taie rondele groase si se adauga fripturi de rata, si se mai lasa la prajit putin.


Sfat:


Puteti inlocui cartofi dulci cu mere sau castane.


Delicios cu salata de rucula si nuci.


Pofta mare!

No comments:

Post a Comment