ads

Monday, December 9, 2013

Chiftele cu nuca si usturoi


Chiftele cu nuca si usturoi - imagine 1 mare

ngrediente
  • 400g paine
  • 4 oua
  • 500g cartofi fierti in coaja
  • 6 linguri nuca macinata
  • 200 ml lapte
  • 8 catei usturoi
  • 2 linguri faina
  • Sare
  • Piper
  • Ulei de palmier pt prajit

Mod de preparare
Intr-o farfurie, punem painea la inmuiat in lapte. Cartofii raciti, ii curatam de coaja si ii dam pe razatoarea mica . Usturoiul il pisam. Painea muiata, o stoarcem si o dam prin masina de carne.


Punem toate ingredientele de mai sus, intr-un bol mai mare, adaugam ouale, sarea, piperul si omogenizam. Luam cu lingura/lingurita, din pasta, formam chiftelutele in palma infainata, le dam prin faina si le asezam pe un platou/ tava, pana le formam pe toate.


Incingem uleiul la 190˚, eu am folosit friteuza, punem pe gratar cateva chiftele, le scufundam si le lasam la prajit 5’. Apoi le scoatem pe prosop absorbant.


Daca le formam mai mici, de exemplu pentru a le servi ca aperitiv, din cantitatea de mai sus, ne rezulta 30 de chiftelute.


Eu am facut si mici, dar am format si mai mari, pe care le-am servit ca fel principal alaturi de mazare.


Pofta buna!

No comments:

Post a Comment